شناسهٔ خبر: 6589174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقبال گسترده جوانان ازهشتمين دوره طرح مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني

صاحب‌خبر - شهرکرد/ خبرگزاری صدا وسیما/ اجتماعی -گزارش دارد
نخستین روز ازهشتمین دوره طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با سخنرانی رییس دفتر مقام معظم رهبری واستقبال گسترده جوانان در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین افتتاحیه مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، گفت: طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی یک الگوی خوب مذهبی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به توجه و پشتیبانی ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) از این طرح افزود: ایشان این طرح را بسیار پسندیدند و تاییدکردند.
وی، تربیت جوانان موفق و افتخار آفرین در سطوح مختلف علمی را از دیگر برکات انقلاب اسلامی برشمرد وتأکیدکرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانانی تربیت شده و افتخار آفرین در تمام سطوح علمی ، اقتدار ایران را روز به روز در جهان بیشتر می کنند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: دنیای امروز ، عرصه علم و دانش است و هر کشوری که در مسیر علم و دانش حرکت کند، می تواند در تمام حوزه ها موفق باشد.
به گفته وی، جوانان ولایی ومومن کشور که در مسیر کسب علم و دانش حرکت می کنند، آینده ساز اصلی کشور هستند .
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به افتخارات جوان کشور در صحنه های مختلف علمی مانند المپیادهای جهانی، گفت: دشمن از وجوددانشمندان جوان ایرانی ، توسعه کشور و دستیابی به فناوری های مختلف بیم دارد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان است، افزود:کشور نیازمند جوانان دانشمند است ،که در مسیر توسعه نقش آفرینی کنند.
وی گفت: نقش آفرینی جوانان در حوزه هسته ای و کسب افتخارات ارزشمند توسط دانشمندان جوان در این حوزه از افتخارات کشور به شمار می رود، که این امر بیانگر استعداد بالای جوانان ایرانی است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال منحرف کردن جوانان کشور از مسیر کسب علم و دانش هستند،گفت: جوانان در مساجد در مقابل امواج انحرافی دشمنان بیمه می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این مراسم گفت: طرح تقویت مبانی اعتقادی تا ?? مرداد ماه سالجاری ادامه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: طرح تقویت مبانی اعتقادی برای بیست و دومین بار برگزار می شود و حضور 13عالم دینی برجسته کشور از نقاطه قوت برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در استان است.
وی گفت: طرح دردوسطح برای دانشگاهیان فرهنگیان وخانواده ها در نوبت صبح وبرای جوانان وعموم مردم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
0002

نظر شما