شناسهٔ خبر: 6585363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛

جوانان آینده‌سازان کشور/فراگیری علم و دانش نیاز اول امروز جوانان است

خبرگزاری شبستان: رئیس دفتر مقام معظم رهبری جوانان را آینده سازان کشور عنوان کرد و بابیان اینکه جوانان باید به طور مستمر به دنبال کسب علم و دانش باشند بر لزوم توجه ویژه جوانان برای حضور در طرح تقویت مبانی و اعتقادی برای ارتقا دانش خود تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته (2 مرداد) در افتتاحیه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، بابیان اینکه دشمن درصدد محرم کردن کشورهای جهان از جوانان است گفت: جوانان امروز باید با فراگیری علم و دانش برای آینده کشور تلاش و دشمن ناامید کنند.

 

وی در ادامه بابیان اینکه دشمن آثار برکات جوانان ایرانی را در زمان انقلاب لمس کرده است تصریح کرد: دشمن از حضور گسترده جوانان درصحنه‌های مختلف حراص دارد و لذا در صدد محدود کردن این قشر مهم و اثر گزار است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به وجود 2 هزار و 400 شهید در استان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: تعداد زیادی از این شهدای عزیز را جوانان تشکیل داده‌اند که با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل به دشمن اجازه فکر کردن هم نداند.

 

آیت‌الله محمدی گلپایگانی به مسئله هسته‌ای اشاره و اظهار داشت: مؤسسات هسته ای، نطنز و آب سنگین اراک به دست جوانان ایرانی اداره می‌شود و لذا دشمن برای اینکه جوانان ما در اوج استعداد و توانای هستند آن ها را با نقشه‌های شوم خود ترور می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز غرب نخبگان و جوانان برجسته در هر کشور را شناسای می‌کنند و با ترفندهای خاص خود آن ها را ا کشور جدا می‌کنند.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اشاره کرد و گفت: با موضوعی که امسال برای این برنامه در نظر گرفته شده است لازم است جوانان با اشتیاق کامل در این جلسات شرکت کنند.

 

آیت الله محمدی گلپایگانی به دیدار رهبر انقلاب با جوانان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این جلسه بیش از چهار ساعت با چهره خندان به سؤال جوانان پاسخ دادند و این به خاطر توجه ویژه رهبری به جوانان است.

 

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما