شناسهٔ خبر: 67207987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

شهادت رئیس‌جمهور فصل مهمی از انقلاب اسلامی را رقم زد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم شهادت رئیس‌جمهور گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی در راه خدمت فصل مهمی از انقلاب اسلامی را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی شب گذشته _بیست‌وششم خرداد_ در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در کرمانشاه اظهار کرد: نعمت زندگی در حکومت اسلامی سعادت بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید برای اعتلای آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به دیدگاه امام علی (ع) در مسئله حکومت و حاکمیت افزود: بسیاری از بزرگان درگذشته آرزوی این را داشتند که در حکومت اسلامی زندگی کنند، چراکه در این حکومت توان مردم در راستای تعالی و عبور از مسیر الهی صرف می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی‌بر اینکه حفظ نظام اسلامی از واجبات است، ادامه داد: یازده تن از امامان معصوم (ع) شهید راه دین شدند تا حکومت اسلامی برقرار بماند.

شعبانی با بیان اینکه امروز پرچم منقش به نام امیرالمومنین (ع) در بلندترین نقطه شهر کرمانشاه برافراشته شد، عنوان کرد: برافراشته شدن این پرچم به این معنا است که هرکس دیدگاهش این پرچم است باید در همه عرصه‌های زندگی نگاهش علوی باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، تاکید کرد: شهادت شهید جمهور همه ملت ایران اسلامی را غم‌بار کرد، اما این ضایعه سبب شد که وارد یک عرصه جدید و فصل مهمی از انقلاب اسلامی شویم که همان فصل انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز همگان وظیفه داریم برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شده است که مردم ایران با عزت زندگی کنند که این مهم نیاز به استمرار و دوام دارد و این دوام با حضور مردم امکان‌پذیر است.

شعبانی عنوان کرد: در این انتخابات وظیفه رساندن دو پیام را بر عهده داریم، نخستین پیام امیدآفرینی برای کسانی که چشم امیدشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دیگری پیام یأس و ناامیدی به دشمنان این نظام است.

وی با تاکید بر اینکه روز انتخابات روزی است که دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: هرکس که دلش برای فرهنگ امیرالمومنین (ع) و گفتمان علوی می‌تپد، باید پای کار ثمره نظام جمهوری اسلامی باشد.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم تنها شعار علی دوستی بدهیم و پای فرهنگ علوی نباشیم، افزود: آنچه که در مکتب امامان معصومین (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفته‌ایم این است که همه وجودمان وقف دین باشد.

نظر شما