شناسهٔ خبر: 65872063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان

خبرگزاری صدا و سیما

۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند برای کمک به نیازمندان تامین و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای جذب مساعدت‌های خیران و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به طرح قرار دوازدهم افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: این بسته‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد که هر بسته معیشتی شامل اقلامی از جمله برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم با بیان اینکه دستگیری از مستمندان در این ماه مبارک توصیه شده است، افزود: توزیع بسته‌های غذایی و افطاری ساده همه با تاثی از سیره اهل بیت علیهم السلام انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

نظر شما