شناسهٔ خبر: 65868560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه

بیش از ۱۰۳ تن کالای حمایتی شامل قند، شکر و خرما در ماه مبارک رمضان بین شهروندان و اهالی روستا‌های شهرستان تربت‌حیدریه توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: با هدف کنترل بازار و توزیع سبد کالای معیشتی برای خانوار‌های کم درآمد۱۰۳ تن کالای حمایتی شامل قند، شکر و خرما ویژه رمضان در تربت‌حیدریه توزیه شده است.

حمیدرضا رضایی افزود: بر این اساس ۲۰ تن قند از قرار هر بسته پنج کیلوگرمی به قیمت یک میلیون و ۶۹۰ هزار ریال ویژه مناطق شهری و یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال ویژه مناطق روستایی و ۱۲ تن شکر از قرار هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال توزیع شده است.

وی گفت: با توزیع ۷۱ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در بین واحد‌های صنفی، تلاش شده است تا قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان از کیلویی یک میلیون ریال فراتر نرود.

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان تربت‌حیدریه افزود: همچنین ۳۰۰ کیلوگرم خرما از قرار هر کیلو ۹۰۰ هزار ریال توزیع شده و اکنون نیز خرید ۹ تن مرغ ویژه ماه رمضان درحال انجام است، روند توزیع این اقلام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

نظر شما