شناسهٔ خبر: 67377944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در سال ١۴٠٢ محقق شد؛

کسب رتبه اول جذب بودجه توسط اداره کل املاک شهرداری کرج

در سال ١۴٠٢ محقق شد؛ مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج از کسب رتبه اول جذب بودجه این حوزه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، علی رحیم خانی با اشاره به کسب رتبه اول جذب بودجه توسط اداره کل املاک شهرداری کرج، اظهار کرد: بیش از ۷۹۰ میلیارد تومان بودجه قطعی (ستاد مرکز و مناطق) توسط این اداره جذب شده که این امر با همت کارکنان اداره کل و مسئولان ذیربط در مناطق، معاونت مالی و اقتصادی و با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محقق شده است.

وی افزود: جذب قطعی بودجه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که معادل ۵۰۰ درصد نسبت به بودجه اولیه و ۳۰۰ درصد نسبت به متمم بودجه در سال ۱۴۰۲ است.

به گفته رحیم خانی، جذب این بودجه در راستای تملک و آزادسازی بیش از ده هکتار املاک معارض طرح های عمرانی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: یکی از مهمترین شروط تحقق پروژه های اولویت دار مدیریت شهری از جمله بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، کنارگذر مهرشهر(سردار شهید نصیری)، شهید ناصربخت، بلوار ارم و دیگر طرح های مهم مجموعه تملک اراضی است که این مهم با کیفیت و سرعت مطلوبی در حال انجام است.

رحیم خانی، این دستاورد مهم را در نتیجه برنامه ریزی انجام شده و تمرکز روی اجرای طرح های اولویت دار ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ حوزه املاک و مستغلات با رقم ۳۷۸ میلیارد تومان به تصویب رسیده است تمام تلاش ما هموار کردن زمینه برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و تکمیل پروژه های زیرساختی و تملکاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما