شناسهٔ خبر: 65817642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در جاده های خراسان رضوی

وقوع ۳ حادثه رانندگی در دومین روز سال جدید با ۲۲ مصدوم

در دومین روز از سال ۱۴۰۳، ۳ حادثه تصادف در جاده‌های خراسان رضوی، ۲۲ مصدوم برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -
حوادث رانندگی دومین روز سال جدید با ۲۲ مصدوم
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه نخست، یک دستگاه خودروی ۴۰۵ حدود ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دوم فروردین ماه در محور انابد-طبس شهرستان بردسکن رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشت.
 
محمد علیشاهی افزود: یک مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس در محل درمان شد و سایر مصدومان به بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکن منتقل شدند.
 
وی ادامه داد: در حادثه دیگر، دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید حدود ساعت ۱ ظهر در جاده کلات نرسیده به روستای گوجگی به هم برخورد کردند که این حادثه هم هفت مصدوم برجا گذاشت.
 
علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.
 
به گفته او، در حادثه سوم، دو خودروی پژو پارس و سمند و دو موتورسیکلت ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه شب گذشته در محور کاشمر به فیض آباد (دو کیلومتر بعد از عارف آباد)، با هم تصادف کردند که این حادثه هم ۱۰ مصدوم (هشت آقا و دو خانم) داشت.
 
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

نظر شما