شناسهٔ خبر: 65793750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی این عید باستانی را به تمامی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و خادمان عرصه‌های تولید و سازندگی استان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در متن این پیام چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حمد و سپاس خدای بی نیاز را که سالی دیگر از الطافش بهره‌مند شدیم و طلوعی دوباره را برای تجلی رحمت بی‌کران الهی رقم زد. بهار طبیعت از راه می‌رسد و جهان هستی به آیینه‌ای تمام‌نما از قدرت لایزال الهی تبدیل می‌شود.
هم‌زمانی فرخنده عید نوروز باستانی ایرانیان با بهار قرآن، ماه رمضان، و جشن باشکوه مسلمانان، فرصتی مغتنم برای شکرگزاری و نو شدن است. گویی تقدیری زیبا رقم خورده تا در این سال، شاهد شکوفایی طبیعت و تجلی انوار الهی در کنار هم باشیم. 
آغاز سال نو، همواره نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده‌ای روشن‌تر است. آینده‌ای که با اتکا به یاری خداوند و تلاش همگانی، سرشار از امید و شکوفایی خواهد بود.
خوشبختانه با سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌هایی که از سوی دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات اساسی بعمل آمده و علیرغم برخی از مشکلات موجود در بخش، بحمدالله در سایه عنایات الهی و تلاش و کوشش همکاران عزیز و زحمات جهادگونه کشاورزان سخت کوش استان، در سالی که گذشت شاهد شکوفایی و رشد بخش کشاورزی و بهره برداری مطلوب از پتانسیل‌های تولیدی این بخش بودیم که در راستای تامین امنیت غذایی و تحقق سیاست‌های وزارت متبوع، ثبت بالاترین رکورد با تولید نزدیک به یک میلیون تن گندم و خرید تضمینی ۶۸۳هزار تن گندم در استان، برای اولین بار تولید بیش از۱۱۰ میلیون قطعه جوجه یکروزه و ۵۷ میلیون جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری گوشتی، افزایش ۱۵ برابری ظرفیت واحد‌های سورت و بسته بندی میوه تازه و فرآوری بیش از ۴۴۰ هزار تن سیب صنعتی و ساماندهی و جلوگیری از چالش انباشت سیب صنعتی در حاشیه جاده‌های استان عملیاتی شد؛ لذا در نظر داریم با یاری خداوند متعال در سال جدید با همت و تلاش شما همکاران و تولیدکنندگان عرصه کشاورزی، تمام مساعی خود را در جهت تقویت بنیان‌ها و زیرساخت‌های کشاورزی با هدف پایداری و بهره‌وری بیشتر از منابع پایه و محدود و تأمین نهاده‌های مورد نیاز بخش بیش از پیش به کار ببندیم و با تداوم آن یقیناً شاهد پیشرفت روز افزون و رونق اقتصادی بخش کشاورزی در استان بیش از سنوات قبل خواهیم بود. 
آغاز جشن نوروز باستانی و بهار پرطراوت را که نشانه تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی همکاران سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌های بخش کشاورزی، خادمان عرصه‌های تولید و سازندگی استان و دلبستگان و عاشقان فرهنگ و تمدّن ایرانی - اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت توأم با شادی، کامیابی، سلامت و سعادت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم.
 
خسرو شهبازی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

نظر شما