شناسهٔ خبر: 65762323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد و گفت: دختر گمشده توسط یک مرد میانسال به قصد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده بود.

صاحب‌خبر -

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم ۳ ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد، وی برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته است.

این مقام انتظامی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی سرنخ هایی به دست آوردند و موفق شدند مقصد فرار آنها را در غرب تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند، افزود: در ادامه دختر جوان پیدا شد و متهم به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان به قصد ازدواج اعتراف کرد.

نظر شما