شناسهٔ خبر: 65639095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح ۱۰ در ۱۰ برای نظارت بهتر بر صنف‌ها

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان بوشهر گفت: طرح ۱۰ در ۱۰ برای نظارت بهتر بر صنف‌ها در استان بوشهر در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رجایی افزود: با اجرای این طرح ساعت ۱۰ صبح هر روز، ۱۰ گشت مشترک در ۱۰ شهرستان استان به صورت همزمان از نیمه دوم دی کار خود را شروع می‌کنند.

وی گفت: این طرح تا پایان بهمن ادامه دارد.

رجایی افزود: دربازرسی‌های یک و نیم ماه گذشته افزون بر ۹۰۰ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که به طور مستمر بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به زودی در مرکز شهر بوشهر یک مکان ثابت برای استقرار دستگاه‌های مختلف برای رسیدگی به شکایات مردمی ایجاد خواهیم کرد همچنین گشت‌های مشترکی با واحد‌های صنفی در شهر بوشهر برای نظارت بر اتحادیه‌های آسیب رسان و متخلف خواهیم داشت که اضافه بر گشت‌های ۱۰ در ۱۰ است.

رجایی افزود: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان نظارت بر کالا‌های اساسی، چون میوه و تره بار، لبنیات و پروتئین، نانوایی‌ها و قالیشویی و خشکشویی را در دستور کار قرار دادیم و در کنار آن نظارت بر نمایشگاه بهاره و ضیافت هم در حال انجام است.
وی گفت: سامانه ۱۲۴ هم ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مردمی است.

<div id="video-display-embed-code_10893444"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4178313/10893444?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما