شناسهٔ خبر: 65632930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف بیش از ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در اردبیل

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از ۱۲۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ عادل منیر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، به‌دنبال دریافت گزارش مردمی منبی بر دپوی سیگار خارجی قاچاق در یک شرکت باربری در شهر اردبیل بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت گزارش دریافتی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این باربری موفق شدند، ۱۲۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.
وی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
سرهنگ منیر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز، افزود: هموطنان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

نظر شما