شناسهٔ خبر: 62197146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان اردبیل

کشف بیش از پنج میلیون نخ سیگار قاچاق در مشگین‌شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از پنج میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۹۲ میلیارد ریال در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از پنج میلیون نخ سیگار قاچاق در مشگین‌شهربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سردار جواد تقوی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بلاصاحب رهاشدن یک دستگاه تریلری در شانه خاکی جاده نرسیده به روستای "کنگرلو " شهرستان مشگین‌شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اعزام ماموران به محل مورد نظر و بازرسی‌های به عمل آمده از تریلی رها شده در کنار جاده در مجموع پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۹۲ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.
سردار تقوی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز، گفت: هموطنان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

نظر شما