شناسهٔ خبر: 67359442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار گلستان:

دولت «شهید رئیسی» نماد تمام عیار خدمت به مردم بود

دکتر علی محمد زنگانه گفت: دولت «شهید رئیسی» نماد تمام عیار خدمت به مردم بود، ایشان فردی کارآمد و با کفایت در هر پست و جایگاهی بودند.

صاحب‌خبر -

دولت «شهید رئیسی» نماد تمام عیار خدمت به مردم بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی‌محمد زنگانه صبح امروز در همایش روشنگری و مشارکت حداکثری که با حضور علمای اهل سنت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم و باید از فرصت‌ها برای ارائه خدمات بهره‌ ببریم.

استاندار گلستان ادامه داد: بزرگترین نعمتی که خدای متعال به ما عطا کرد نعمت ولایت است، حادثه اسفناک و جبرا‌ ناپذیری برای بالگرد رئیس جمهور در روزهای گذشته پیش آمد ولی ما شاهد بودیم که به برکت ولایت کوچکترین خللی در مسیر خدمت و اداره کشور رخ نداده است.

زنگانه افزود: یک فقیه شجاع جامع‌الشرایط و حافظ دین و مطیع امر خداوند در راس امور قرار دارد و رهبر جامعه اسلامی است.

وی گفت: شهید رئیسی برای جامعه اسلامی ما الگو بود و یک انسانی که به معنای واقعی خدمتگزار بود و می‌توانیم بگوییم مثل شهید رجایی مردمی بود و مثل شهید بهشتی یک شخصیت حوزوی و فقیه بود.

استاندار گلستان به کارنامه درخشان خدمتگزاری شهید جمهور اشاره کرد و افزود: هر جایی که شهید رئیسی حضور داشتند خدمات شگرف خالصانه و مخلصانه داشتند.

زنگانه افزود: با وجود اینکه شهید رئیسی به جایگاه ریاست جمهوری رسید ولی کوچکترین تغییری در رفتار وی شاهد نبودیم.

وی افزود: شهید رئیسی انسان با کفایت در هر پست و جایگاهی بودند، افتخار خدمت در قوه قضائیه را با این شهید بزرگوار داشتم و با تدوین برنامه تحول قوه قضاییه با جدیت نسبت به اجرای آن اهتمام داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما