شناسهٔ خبر: 65583448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

راهداری برای روشنایی تونل‌های محور‌های ارتباطی اقدام کند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری با هماهنگی و همکاری پلیس‌راه استان نسبت به تامین روشنایی تونل‌های محور‌های یاسوج- بابامیدان و پاتاوه به دهدشت و سایر محور‌های ارتباطی اقدام کند.

صاحب‌خبر -

علی محمد روستا معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مسافران و گردشگران نوروزی، اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به خط کشی و آشکارسازی و اصلاح حفاظ جاده‌ای برون شهری بویراحمد و تمام شهرستان‌ها اقدام خود را آغاز کند.

وی خواستار نصب دستگاه رصد توسط شهرداری یاسوج شد و افزود: شهرداری نسبت به نصب دوربین‌های پایش تصویری نیز اقدام کند.

روستا همچنین خواستار تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر یاسوج شد و ادامه داد: این مهم هر چه سریعتر توسط شهرداری انجام گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه‌خیز بودن برخی محور‌های مواصلاتی، بیان کرد: آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی یاسوج- اصفهان، یاسوج- شیراز، یاسوج- بابامیدان، دوگنبدان به خیرآباد و دهدشت به بهبهان یک ضرورت است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر چه سریعتر اقدام کند.

روستا با اشاره به استقبال خوب گردشگران مذهبی از مکان‌های معنوی استان از جمله حرم بی بی حکیمه (س) گفت: خط کشی و آشکارسازی جاده گچساران به سمت بی بی حکیمه و گچساران به سمت دیل در دستور کار اداره راهداری باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران توصیه کرد که تمهیدات لازم در خصوص سفر‌های نوروزی در معابر درون و برون شهری و ۳۰ کیلومتری اول شهر‌ها را تا قبل از پایان سال انجام دهند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان عملیات حفاری مربوطه را از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین تعطیل کنند و فرمانداران هم نظارت کنند که طی این ایام حفاری صورت نگیرد.

نظر شما