شناسهٔ خبر: 51575278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۸ میلیارد تومان صرف ارتقای ایمنی جاده‌های خراسان رضوی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال به منظور ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در جاده ترانزیتی قوچان - باجگیران با هزینه بیش از ۳ میلیارد تومان اقدام به تجهیز و بهره برداری از سیستم روشنایی تونل باجگیران به طول هزار و ۱۰۰ متر گردیده است.

وی گفت: بهره برداری از پروژه روشنایی سه راهی امام قلی واقع در جاده قوچان - درگز نیز با هزینه سه میلیارد ریال و روشنایی ورودی شهرستان نیشابور در جاده مشهد - نیشابور به طول هفت هزار متر با هزینه ۴۰ میلیارد ریال از طرح‌های دیگر در بخش ایجاد روشنایی بوده است.

مدیر کل راهداری خراسان رضوی گفت: اجرای حفاظ بتنی مفصلی در آزادراه مشهد - باغچه به طول ۶ هزار متر با هزینه حدود ۶۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در امسال می‌باشد.

وی گفت: در حوزه رفع نقاط پرتصادف، عملیات رفع حادثه خیزی چهار نقطه شامل فرخد - تقاطع ارتکند - گلخندان و فاز ۲ شهرک صنعتی کاویان در حال انجام می‌باشد و برای رفع ۶ نقطه دیگر با اعتبار حدود ۴۵ میلیارد ریال اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نصری گفت: به منظور ارتقای ایمنی جاده‌های استان از پارسال تاکنون، خط کشی در بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه، تهیه و نصب گاردریل به طول هشت هزار متر، تهیه و نصب علائم ایمنی از قبیل مسیرنما، تابلو انتظامی و اخطار دهنده به تعداد هزار و ۴۰۰ عدد، حفظ و نگهداری از سیستم‌های روشنایی موجود به طول ۲۱۱ کیلومتر و احداث و تکمیل چهار دستگاه استراحتگاه جاده‌ای در حوزه راه‌های برون شهری استان انجام شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما