شناسهٔ خبر: 51576837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه:

محور گرماب تربت حیدریه باید ایمن سازی شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: محور گرماب تربت حیدریه یکی از مناطق حادثه خیر استان است که ایمن سازی آن۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: این محور مواصلاتی نیاز به روشنایی و احداث زیرگذر برای عبور اهالی روستا دارد که این مسئله نیز اعتبار می‌خواهد؛ ایمن سازی محور گرماب تربت حیدریه نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

وی گفت: در حال حاضر هر تیر روشنایی حدود ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار می‌خواهد و کل مسیر نیاز به تامین نور و روشنایی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: پیش بینی می‌شود که حدود ۵ میلیارد ریال برای روشنایی محور و ۱۰ میلیارد ریال برای احداث زیرگذر اعتبار نیاز باشد.

کرباسی گفت: متاسفانه در سمتی از جاده اصلی که جزو محدوده روستا نیست ساخت و ساز‌های مسکونی صورت گرفته است و همین امر باعث بروز مشکلاتی همچون تصادف خودرو با عابران پیاده می‌شود.

او گفت: حادثه تصادف خودروی سواری با عابران چند روز پیش در محور گرماب تربت حیدریه به علت نبود روشنایی اتفاق افتاد که منجر به فوت دو خانم جوان و مصدومیت یک عابر دیگر شد؛ اگر بخواهیم همان مسیر حادثه خیزی که حادثه اخیر رخ داد را روشن کنیم نیاز به بیش از ۱۰ تیر چراغ برق است.

انتهای پیام//ص. ب

نظر شما