شناسهٔ خبر: 66418046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری اعضای باند سارقان با ۱۳۵ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان سابقه دار با ۱۳۵ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه اظهار کرد: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه‌ای سرقت در جاده آتشگاه کرج مطلع و با تشکیل یک تیم عملیاتی با همکاری عوامل کلانتری ۱۹ باغستان کرج شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته از سوی ماموران هویت پنج سارق شناسایی و در عملیات‌های جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

هداوند اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۵ فقره سرقت منزل، ۲۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی، ۴۰ فقره سرقت کابل و ۱۰ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند که علت و انگیزه ارتکاب این سرقت‌ها تامین هزینه مواد مخدر آنها بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، گفت: ۲ مالخر اموال مسروقه نیز در این زمینه دستگیر و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما