شناسهٔ خبر: 66711144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست استکبار جهانی در حذف نقش ایران در منطقه

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : راهبرد استکبار جهانی در حذف نقش ایران در منطقه شکست خورده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نمازجمعه شهرستان پردیس گفت: تحولات منطقه و جهانی که می‌رفت ایران و سوریه را حذف کنند اما خود حذف میشوند. استکبار جهانی دنبال براندازی ایران و حذف نقش ایران بود اما برگشت امنیت و آرامش به قفقاز با صلح بین آذربایجان و ارمنستان که آمریکا و اسرائیل از ایجاد تفرقه بین کشورها به دنبال ناامن‌سازی منطقه جهت توجیه حضور کثیف خود در منطقه هستند. این صلح و امینت پررنگ‌تر شدن نقش ایران و تو دهنی به آمریکا است.
وی افزود: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) علی‌رغم اینکه صدها میلیون دلار صرف آموزش نیروهای ارتش نیجر کرد، مجبور به پذیرش خروج همه یک هزار نیروی رزمی این کشور از نیجر شده است. این یعنی کاهش نفوذ آمریکا در آفریقا که یک تغییر قابل‌توجه در مناسبات جغرافیای سیاسی(ژئوپلیتیک) است.
امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه افزود: شکست راهبرد استکبار جهانی در حذف نقش ایران در منطقه نتیجه اقتدار و قدرت ایران و جبهه مقاومت و صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.
حجت الاسلام حسینی گفت: آنهایی که آمریکا روی آنها حساب می‌کند و برای آنها هزینه می‌کند از آمریکا روی‌گردان می‌شوند، اینها همه به خاطر خباثت این شیطان بزرگ و از اثرات عملیات وعده صادق است.

 

<div id="video-display-embed-code_11124460"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236922/11124460?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما