شناسهٔ خبر: 66971918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه شهرستان ری

نیاز امروز ما معرفی مکتب امام خمینی «ره» به نسل جوان است

لیلا تات

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با پیش بینی‌های انجام شده حدود ۷ هزار نفر از مردم ری در این مراسم و در مرقد حضرت امام خمینی «ره» حضور خواهند یافت که محل استقرار این عزیزان، محل پارکینگ خودروها و اتوبوس ها و بحث تغذیه و پذیرایی نیز کاملا برنامه ریزی و هماهنگ شده است و نیاز امروز ما گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی «ره» به نسل جوان است.

صاحب‌خبر -

در آستانه فرارسیدن ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(عصر ۱۲ خرداد ماه)، نشست خبری ستاد گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» و باحضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات شایسته به زائرین آستان مطهر حضرت امام «ره» گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده شهرستان ری در ایام ارتحال حضرت امام خمینی«ره» میزبان بیش از ۳۰ هزار نفر از زائرین و هموطنان عزیزمان خواهد بود که بنده بدینوسیله مراتب تقدیر خود را از برادرانمان در مجموعه سپاه پاسداران به جهت برنامه‌ریزی مناسب این ایام اعلام می‌کنم.

وی افزود: تعداد زیادی از مدارس، مساجد و حسینیه ها در سطح شهرستان جهت امر اسکان زائرین آماده شده که میهمانانی از استان های سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس، کرمان و همدان در این نقاط اسکان خواهند یافت. همچنین درخصوص تغذیه میهمانان حدود ۳۲ هزار وعده صبحانه، ۳۸ هزار بسته میان وعده، ۴۰ هزار پرس وعده ناهار و ۴۰ هزار پرس وعده شام تدارک دیده شده است.

باب الحوائجی در ادامه به برپائی موکب های مردمی اشاره کرد و گفت: با توجه به علاقه و دلدادگی مردم ولایتمدار ری به حضرت امام و قرارداشتن در همجواری آستان مطهر، تعداد زیادی ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی پس از اخذ مجوزهای لازم جهت ارائه خدمات و پذیرایی از زائرین و مجاورین در محدوده حرم برپا خواهد شد.

وی افزود: طرح های ترافیکی، انتظامی و امنیتی لازم در محدوده آستان در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه های اورژانس و بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی آماده ارائه خدمات درمانی و فوریت های پزشکی به زائرین می باشند. علاوه بر آن مجموعه آتش نشانی شهرداری‌های کهریزک، باقرشهر، حسن آباد و قیامدشت نیز در آماده باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات ایمنی هستند.

معاون استاندار تهران در ادامه به حضور شهروندان اهل ری در مراسم روز ۱۴ خرداد اشاره کرد و گفت: با پیش بینی های انجام شده حدود ۷ هزار نفر از مردم ری در این مراسم و در مرقد حضرت امام حضور خواهند یافت که محل استقرار این عزیزان، محل پارکینگ خودروها و اتوبوس ها و بحث تغذیه و پذیرایی نیز کاملا برنامه‌ریزی و هماهنگ شده است.

وی افزود: نیاز امروز ما گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی «ره» به نسل جوان و نوجوان می باشد که در این راستا ادارات آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی اقداماتی را در راستای معرفی هرچه بیشتر اندیشه های امام در قالب پویش‌های کتابخوانی و خاطره گویی در نظر گرفته‌اند. همچنین ویژه برنامه‌ای در روز ۱۵ خردادماه در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم «ع» برگزار خواهد شد که از تمامی مردم شریف ری دعوت می‌کنیم در این برنامه حضور پیدا کنید.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: بنده در پایان از زحمات کلیه عزیزان فعال در ستاد ارتحال شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم. از محضر تولیت معزز آستان حضرت عبدالعظیم «ع»، ائمه معزز جمعه، اعضای محترم شورای تأمین شهرستان، مجموعه های سپاه حضرت عبدالعظیم «ع» و حضرت روح الله «ره»، عزیزانمان در مجموعه واجا، فرماندهی انتظامی و کلیه مسئولین که در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های ستاد مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما