شناسهٔ خبر: 65568896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام آماده‌باش به همه دستگاه‌ها در سیستان و بلوچستان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود، روز‌های آینده نیز بارش‌هایی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم، آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعلام شده است و هر کاری نیاز باشد، انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

** اعلام آماده‌باش به همه دستگاه‌ها در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: امداد رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امداد رسان، مانند جمعیت هلال احمر، از لحظات اولیه سیل، آغاز شد و در عین حال که این وزارت، درگیر رویداد بسیار مهم انتخابات بود، کار با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو، دنبال شد.

خلجی تصریح کرد: شخص آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور و همچنین، استاندار، نماینده عالی دولت و اعضای جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران به منطقه سیل‌زده رفتند.
 
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: این افراد، همه کار‌های لازم که تاکنون می‌توانستند، انجام داده‌اند و البته، این امدادرسانی ادامه دارد.
 
خلجی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود، روز‌های آینده نیز بارش‌هایی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم، آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعلام شده است و هر کاری هم که پس از این نیاز باشد، انجام می‌شود.
 
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: در کنار خساراتی که به‌وجود آمد، سد‌های استان نیز سرریز شد و امیدواریم در روز‌های خشک به وضع منطقه کمک کند.
 
خلجی گفت: به هیچ عنوان، این‌گونه نبوده است که کار امداد رسانی به استان سیستان و بلوچستان رها شود، آن‌ هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی، بلافاصله به میدان یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود. یادتان است که آقای رئیسی، همان ابتدای حادثه به شهرستان خوی رفت. این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند، به دولت مردمی نمی‌چسبد.

نظر شما