شناسهٔ خبر: 65567809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

خلجی: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رها نشده است

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: اینگونه نبوده که کار امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها شود آن هم در دولتی که رئیس جمهور از مسکو بدون توقف به جازماریا می‌رود.

به گزارش شفقنا از ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امدادرسان مانند هلال احمر از لحظات اولیه که این اتفاق افتاد، شروع شده ودر عین حال که وزارت کشور در آن ایام درگیر رویداد بسیار مهم انتخابات بود کار هم با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و وزارت نیرو دنبال شد.

وی افزود: شخص آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور در منطقه حضور پیدا کرد استاندار و نماینده عالی دولت ، هلال احمر، مدیریت بحران در منطقه حضور پیدا کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت بیان کرد: همه کارهای لازمی را که تا الان می‌توانستند انجام داده‌اند البته این امدادرسانی ادامه دارد.

خلجی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود ممکن است روزهای آینده نیز بارش‌هایی را در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم اعلام آمادگی مجدد برای همه دستگاه‌ها صورت گرفته است و هر اقدامی که تاکنون توانسته‌اند انجام داده‌اند هر کاری هم که بعد از این نیاز باشد انجام خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بیان کرد: در کنار خسارتی که ایجاد شد سدهای استان پر شد و امیدواریم در روز های خشک پیش رو به شرایط منطقه کمک کند. به هیچ عنوان اینگونه نبوده که کار امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها شود آن هم در دولتی که رئیس جمهور از مسکو بدون توقف به جازماریا می‌رود و از یک سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود.

 

نظر شما