شناسهٔ خبر: 65567085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خلجی:

مردم سیستان و بلوچستان به حال خود رها نشده اند؛ این حرف ها به این دولت نمی چسبد

خلجی: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان این نکته که «مردم به حال خود رها نشده اند»، خاطرنشان کرد: این دولت که رئیس‌جمهورش از مسکو بدون توقف می رود جازموریان، از یک سفر خارجی بلافاصله می رود در صحنه یک اتفاق دیگر، در زلزله خوی خاطرتان نیست که همان روزهای اول آقای رئیس جمهور تشریف بردند؟ این حرف ها به این دولت نمی چسبد و این را مردم خودشان می دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان، گفت: بحث امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه های امدادرسان مانند هلال احمر از لحظات اولیه که این اتفاق آغاز شده، در عین اینکه وزارت کشور در آن ایام درگیر اتفاق مهم مانند انتخابات بود. کار هم با بسیج همه دستگاه ها از جمله وزارت راه، وزارت نیرو و ... دارد دنبال می‌شود. شخص آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور در منطقه حضور پیدا کردند، استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه حضور دارد، هلال احمر حضور دارد و در حال خدمات رسانی است. همه کارهایی که تا الان می توانستند را انجام دادند و البته این امدادرسانی ادامه هم داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود که در واقع ممکن است در روزهای آینده هم مجددا بارش هایی را در منطقه داشته باشیم، یک اعلام آمادگی مجدد به دستگاه‌ها شده است و هرکاری که مسئولان توانستند تا الان انجام دادند و هرکاری هم نیاز باشد انجام شود، انجام داده خواهد شد.

خلجی همچنین ابراز داشت: البته در کنار خساراتی هم که ایجاد شد، سد های استان پر شد و این یک اتفاقی است که امیدواریم که در ادامه که ممکن است روزهای خشکی را در پیش داشته باشیم، کمک کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان این نکته که «مردم به حال خود رها نشده اند»، خاطرنشان کرد: این دولت که رئیس‌جمهورش از مسکو بدون توقف می رود جازموریان، از یک سفر خارجی بلافاصله می رود در صحنه یک اتفاق دیگر، در زلزله خوی خاطرتان نیست که همان روزهای اول آقای رئیس جمهور تشریف بردند؟ این حرف ها به این دولت نمی چسبد و این را مردم خودشان می دانند. هرجایی که نیاز باشد شخصاً آقای رئیس جمهور حضور داشته باشند، در این دو ساله همواره همینطور بوده و حضور داشتند.

وی عنوان کرد: این دولت، دولت مردم است و همه تلاش و همت دولت بر این است که مشکلاتی را از مردم برطرف کند و همه کارهایی تا الان لازم بوده انجام شده و بعد از این هم هرکار دیگری لازم باشد تمام دستگاه هایی که درگیر مساله هستند به آن عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما