شناسهٔ خبر: 65559487 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار‌های بایرن مونیخ – لاتزیو و رئال سوسیداد – پاری سن ژرمن پیگیری می‌شود.

بایرن مونیخ در تلاش برای جبران ناکامی مقابل لاتزیو/ پاری سن ژرمن با خیال راحت به اسپانیا رفت

بایرن مونیخ در تلاش برای جبران ناکامی مقابل لاتزیو/ پاری سن ژرمن با خیال راحت به اسپانیا رفت

صاحب‌خبر -

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۲ دیدار بایرن مونیخ – لاتزیو و رئال سوسیداد – پاری سن ژرمن از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

بایرن مونیخ در دیدار رفت با تک گل چیرو ایموبیله مهاجم سرشناس لاتزیو عقب افتاده بود و درپی تساوی بازی بود که اوپامکانو از بازی اخراج و کار مونیخی‌ها سخت‌تر شد و آن ها در ادامه نیز نتوانستند قفل دروازه لاتزیو را باز کند و با شکست روانه مونیخ شدند.

پس از این دیدار یوفا به دلیل تخلفات تماشاگران بایرن مونیخ در این دیدار باواریایی‌ها را جریمه مالی و تماشاگران این تیم را از حضور در یک دیدار خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا منع و اوپامکانو را نیز از حضور در یک دیدار محروم کرد.

مونیخی‌ها پس از این بازی در بوندس لیگا مقابل بوخوم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند، اما موفق شدند لایپزیگ را ۲ بر یک شکست دهند و مقابل فرایبورگ در خارج از خانه با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.

باواریایی‌ها هم اکنون با ۵۴ امتیاز در جایگاه دوم بوندس لیگا قرار دارند و این درحالی است که بایرلورکوزن با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد تا شانس آن‌ها برای قهرمانی در این فصل بوندس لیگا کاهش یابد و به همین دلیل شاگردان توخل امیدوارند با پیروزی مقابل لاتزیو و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شانس‌های قهرمانی در این مسابقات را داشته باشند.

چیرو ایموبیله

در سوی مقابل لاتزیو تحت هدایت مائوریسیو ساری با ۴۰ امتیاز در جایگاه نهم سری آ قرار دارد در چهار بازی اخیر مقابل تیم‌های بولونیا، فیورنتینا و میلان به ترتیب با نتایج ۲ بر یک، ۲ بر صفر و یک بر صفر شکست خورده و فقط موفق شده اند با نتیجه ۲ بر صفر تورینو را شکست دهند تا با وضعیت متزلزلی راهی مونیخ شوند.

بایرن مونیخ در این دیدار کینگزی کومان، نصیر مزراوی و بونا سار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و رمی‌ها نیز نیکولو روولا و پاتریک را به دلیل مصدومیت با خود به مونیخ نیاورده اند.

پاری سن ژرمن در حالی میهمان رئال سوسیداد است که در بازی رفت موفق شد در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های کیلیان امباپه و بردلی بارکولا  سوسیداد را با شکست روانه خانه کند تا در دیدار برگشت حاشیه امنی برای خودش ایجاد کند.

چیرو ایموبیله

آن‌ها در سه بازی گذشته موفق شده اند با نتیجه ۲ بر صفر نانت را شکست دهند و در مقابل رن و موناکو نیز به ترتیب به تساوی یک بر یک و بدون گل دست یافته اند.

پاریسی ها در حال حاضر با ۵۵ امتیاز و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به برست در صدر جدول لوشامپیونه قرار دارند و امسال نیز شانس اول قهرمانی هستند، اما انریکه و شاگردانش امیدوارند بتوانند در فصل جاری آرزوی دیرینه پارین سن ژرمن یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

در سوی مقابل رئال سوسیداد امیدوار است با توجه به شرایط میزبانی بتواند پاری سن ژرمن را شکست دهد و راهی دور بعد شود تا شگفتی ساز شوند.

آن‌ها در حال حاضر با ۴۰ امتیاز در جایگاه هفتم لالیگا قرار دارند و همچنان تا حدودی شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای خود متصور هستند.

سوسیداد در ۴ بازی اخیر خود مقابل ویارئال و سویا با نتیجه ۳ بر یک و ۳ بر ۲ شکست خورده اند  و در کوپا دل ری نیز در بازی رفت توانستند مایورکا را ۲ بر یک شکست دهند، اما در بازی برگشت در ۱۲۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند تا در نهایت بازی به ضربات پنالتی رسید که سوسیداد با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند.

آن‌ها برای بازی پیش رو آلوارو اودریوزولا، آیهن مونیوز، آریتز الوستوندو و کارلوس فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. پاریسی‌ها نیز سرخیکو ریکو، کیمپمبه و میلان اشکرینیار را با خود به اسپانیا نیاورده اند.

نظر شما