شناسهٔ خبر: 65507659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور:

برای سازگاری با کم آبی باید بر مدیریت تقاضا تمرکز کرد

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور: مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وجود تغییر اقلیم و خشکسالی‌های پی در پی، اقدام‌های موثر قابل اجرا در زمینه مدیریت تولید آب انجام شده و تنها، مدیریت تقاضا راهگشای سازگاری با کم آبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مهدی بختی در سفر یک روزه به استان قزوین و در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب این استان گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، وجود قوانین بازدارنده و آموزش عمومی سه ضلع عملیاتی یک مثلث برای اجرای پروژه مدیریت تقاضا است و تغییر فرهنگ و رفتار عمومی بدون در اختیار داشتن دو عنصر اول و تنها بر پایه اطلاع‌رسانی و آموزش، اثرگذاری مورد انتظار را ندارد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب مردمی‌ترین شرکت‌های خدمات‌رسان به مردم کشور هستند و یکی از کارویژه‌های مهم روابط عمومی، بازتاب مناسب این خدمات است.

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور با اشاره به اینکه هنر روابط عمومی تبدیل اطلاعات خام به محتوای قابل انتشار و جذاب در جامعه است یادآور شد: اثرگذاری کار در حوزه روابط عمومی زمان‌بر است و نیازمند مطالعه و سنجش افکار است.

وی خاطر نشان کرد: اقدام های صورت گرفته در شرکت آبفای استان قزوین نظیر نرم افزار خدمات الکترونیک یارآب بسیار کامل و پاسخگو بوده و قابلیت تعمیم و کاربرد در کل کشور است.

در این سفر گزارشی از عملکرد روابط عمومی، بازتاب‌ها و اقدامات رسانه‌ای صورت گرفته در استان قزوین ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما