شناسهٔ خبر: 65469974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

مشکلات احتمالی موجود در اخذ رأی را به شماره ۴۵۵۰۰ اطلاع دهید

رئیس ستاد انتخابات استان تهران: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مردم استان تهران مشکلات احتمالی موجود در اخذ رأی را به شماره ۴۵۵۰۰ اطلاع دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عباس جوهری در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران گفت: در حال حاضر استقبال پرشور مردم بعد از آغاز رأی گیری را شاهد هستیم و مشکل خاصی نیز در شعب اخذ رأی نداشتیم.

وی ادامه داد: برخی از شعب با عدم آنتن دهی مواجه بودند، که در همان لحظات ابتدایی رفع شد و در حال حاضر همه صندوق‌ها مشغول به کار و اخذ رأی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: امیدواریم استقبالی که از صبح امروز در شعب و با حضور مردم داشتیم، در ساعات بعدی نیز تداوم داشته باشد و آمادگی ارسال شعب سیار به شعبی که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، را داریم.

وی خاطرنشان کرد: در کل استان تهران شش هزار و ۸۱۱ شعبه داریم که شش هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است که از بین این شعب شش هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی است و در تمام شعب فرآیند اخذ رأی به خوبی در حال انجام است.

جوهری گفت: اگر عزیزان مشکلی در فرآیند اخذ رأی مشاهده کردند، با شماره ۴۵۵۰۰ تماس گرفته و اطلاع دهند، تا به سرعت برای رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما