شناسهٔ خبر: 65453355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت ۵۷۰ گلخانه دار در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: هم‌اکنون ۵۷۰ گلخانه دار در فضایی به مساحت ۶۸ هکتار در زمینه پرورش گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، توت فرنگی و لیموترش مشغول فعالیت هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های جهاد کشاورزی و در سالی که به فرموده مقام معظّم رهبری مزیّن است به نام " مهار تورم، رشد تولید"، ۳۴ بهره‌بردار جدید از اول امسال تاکنون در ۱۰ هزار متر‌مربع فضای بسته در شهرستان محمودآباد آغاز به تولیدات گلخانه‌ای کردند.

وی افزود: پیش از این ۵۱۵ بهره‌بردار در ۱۶ هکتار فضای باز و ۵۵ هکتار فضای بسته این شهرستان مشغول به فعالیت بودند که در یک رشد ۲۵ درصدی، هم‌اکنون ۵۷۰ گلخانه دار در فضایی به مساحت ۶۸ هکتار در زمینه پرورش گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، توت فرنگی و لیموترش مشغول فعالیت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: مجوز این گلخانه‌ها در قالب گلخانه‌های کوچک مقیاس، مشاغل خانگی و گلخانه‌های تجاری صادر شد.

وی گفت: در حال حاضر درخواست تعدادی از متقاضیان برای اخذ مجوز پروانه گلخانه مقیاس کوچک در سامانه پنجره واحد ثبت شد که توسط کارشناسان این مدیریت در دست اقدام و بررسی است.

نظر شما