شناسهٔ خبر: 65399142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات در حوزه قضایی خوی

رئیس حوزه قضایی خوی گفت : تاکنون تخلف تبلیغات انتخاباتی خاصی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره رخ نداده است .

صاحب‌خبر -

تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات در حوزه قضایی خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس حوزه قضایی خوی در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان گفت : با وجود داغ شدن فضای تبلیغات انتخاباتی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از ابتدای آغاز تبلیغات اتفاق و تخلف خاصی  در این شهرستان رخ نداد ه است .

حجت الاسلام امامی با تقدیر از نامزردهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در همکاری با ستاد برگزاری انتخابات تصریح کرد : تنهادر حد معدودی  در فضای مجازی تخلفاتی رخ داده است که تذکرات لازم  به ستاد های تبلیغاتی نامزدها داده شده است .

وی از تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات در حوزه قضایی خوی خبر داد وافزود: این شعبات با قضات مجرب شبانه روز آماده ارائه خدمات به شکایات مردمی  و نامزد‌ها در زمینه تخلفات انتخاباتی هستند.

امامی با تقدیر از هیئت‌های اجرایی، نظارتی و نیرو‌های  نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در ۱۱ اسفند در مناطق شهری و روستایی است.

در شهرستان خوی  ۲۱۹ شعبه ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات  مجلس شورای اسلامی  و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.

 

نظر شما