شناسهٔ خبر: 65357152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخاب اساسی در چالدران 

کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخاب اساسی به همت بسیج دانشجویی سپاه چالدران در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت در آن و انتخاب کاندیدای اصلح به بحث و تبادل نظر پرداختند

امام جمعه چالدران در این نشست با اشاره به اینکه دانشجویان در بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری ایفا می‌کنند افزود: یکی از این نقش‌های مهم رای دادن و انتخاب اصلح برای تشکیل مجلسی مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مجلس در جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است و محل بسیاری از تصمیم گیری‌ها است خاطر نشان کرد؛ مجلس شورای اسلامی چراغ و ریل گذار اقدامات و برنامه‌های دولت است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ابعاد مختلفی از جمله بعد سیاسی، اجتماعی و قانونی دارد افزود: باید به همه ابعاد آن توجه شود تا مانع اهداف شوم دشمنان علیه نظام اسلامی شود.

امام جمعه چالدران یادآور شد: افزایش اقتدار ملی و خنثی کردن اهداف دشمنانی که همواره برای ایران اسلامی برنامه دارند ره‌آورد مشارکت حداکثری جوانان در انتخابات است.

حجت الاسلام محمدزاده گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف همواره برای کشور عزت آفرین و باعث اقتدار ملی شده است بر همین اساس در این دوره از انتخابات نیز این قشر با نقش آفرینی در تشکیل مجلسی مقتدر بستر ساز توسعه، تعالی و پیشرفت کشور خواهند شد

نظر شما