شناسهٔ خبر: 65395484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره مندی ۱۲ روستای مجتمع گورابین دهلران از نعمت آب شرب

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۲ روستای مجتمع گورابین شهرستان دهلران با جمعیت ۲هزار و ۷۶۸ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

                                         بهره مندی ۱۲ روستای مجتمع گورابین دهلران از نعمت آب شرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پرویز ناصری اظهار داشت: این شرکت با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام معین استانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در فاز اول، در راستای جبران کمبود آب شرب روستا‌های مجتمع گورابین، شامل: گوراب بالا، گوراب پایین زراب، هفتکده، بردی و سرکمر شهرستان دهلران که معمولاً در فصول گرم سال با مشکل کمبود، افت فشار و قطعی آب روبه‌رو بودند اقدام به احداث سه باب مخزن به حجم ۸۰۰ متر مکعب برای روستا‌های هفتکده، زراب، و سرکمر نمود.

وی ادامه داد: در همین راستا شبکه توزیع آب روستا‌های هفتکده، زراب و بردی به طول ۱۸ کیلومتر نیز اجرا گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۱۹ کیلومتر برای انتقال آب از چشمه گوراب بالا تا مخزن جدیدالاحداث روستای هفتکده شروع که بعلت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد و خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته این مشکل مرتفع گردید که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

ناصری یادآور شد: با مجموع اقدامات انجام شده ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲هزار و ۷۶۸ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما