شناسهٔ خبر: 65379506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در فارس

۱۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی فارس جذب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مجوز استخدام پیمانی ۱۳۰ نفر از جوانان مومن، نخبه و انقلابی از بین نیرو‌های بومی و واجدان شرایط از طریق برگزاری آزمون استخدامی استانی تخصیص یافت.
محسن نعمتی افزود: متقاضیان تا دهم اسفند فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir دفترچه آزمون را دریافت و ثبت‌نام کنند.
این آزمون همزمان با ۱۹ استان دیگر، فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.
همچنین متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان ۵ برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی و ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی دعوت خواهند شد و پس از احراز شایستگی در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در مرحله نخست، ۱۰۶ سهمیه بین ۱۰ دستگاه استان به ترتیب اداره کل جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره‌ کل راه و شهرسازی استان، اداره‌ کل راه و شهرسازی لارستان توزیع شده است و آزمون جذب فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان به همراه دفترچه وزارت کشور منتشر خواهد شد.

نظر شما