شناسهٔ خبر: 65374957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش از عزیمت به محل ماموریت؛

سفیر جدید ایران در تایلند با امیرعبداللهیان دیدار کرد

پیش از عزیمت به محل ماموریت؛ سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تایلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ناصرالدین حیدری، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تایلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه‌های پیش‌رو در زمینه توسعه و ارتقای بیش از پیش روابط و همکاری‌های تهران - بانکوک را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار، بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط دیرینه جمهوری اسلامی ایران و تایلند به عنوان یکی از اعضای اتحادیه آ. س. آن و تقویت پیوندهای تجاری و اقتصادی با کشورهای این حوزه به ویژه تایلند و پیگیری ارتقای روابط فیمابین در عرصه‌های سیاسی، پارلمانی و اقتصادی و تحرک بیشتر در این زمینه به خصوص در تعامل با دولت جدید تایلند تاکید کرد.

حیدری دارای سابقه فعالیت در امور سیاسی - بین‌المللی وزارت امور خارجه و پیش از این در سِمت‌های رئیس اداره دیپلماسی دوجانبه و چندجانبه، رئیس اداره کنترل تسلیحات متعارف و فضا خدمت کرده است.

گفتنی است بانکوک مقر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) بوده و سفیر ایران همزمان عهده‌دار نمایندگی در این نهاد بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما