شناسهٔ خبر: 65372670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیرعبداللهیان در دیدار سرکنسول ایران در کازان مطرح کرد:

ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر رئیس‌جمهور تاتارستان به ایران

امیرعبداللهیان در دیدار سرکنسول ایران در کازان مطرح کرد: وزیر امور خارجه بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر و دیدارهای رئیس‌جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، داوود میرزاخانی، سرکنسول ایران در کازان روسیه ظهر امروز شنبه با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری تاتارستان و سایر جمهوری‌ها و مناطق سیزده گانه حوزه ولگا ارائه کرد.

همچنین توافقات انجام شده در جریان سفر اخیر رستم مینیخانف، رئیس جمهوری تاتارستان به تهران و اصفهان در راستای توسعه همکاری‌های استانی مورد توجه و اهتمام قرار گرفت.

وزیر امور خارجه بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات انجام شده در جریان سفر و دیدارهای رئیس‌جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری‌های فیمابین تاکید کرد. 

امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و تسهیل همکاری‌های بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت‌های ایران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما