شناسهٔ خبر: 65325137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بیمار؛

گلریزان دانش‌آموزان دبستان شهدای بسیج بوشهر

دانش‌آموزان دبستان شاهد شهدای بسیج بوشهر همزمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، جشن گلریزان برگزار کردند تا به دانش‌آموزان کمتربرخوردار و بیمار بوشهر کمک کنند.

صاحب‌خبر -

 

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیر مدرسه شاهد شهدای بسیج شهر بوشهر در آیین جشن گلریزان دانش‌آموزان این مدرسه به خبرنگار صداوسیما گفت: طرحی با نام «مدرسه قوی، ورزش قوی، ایران قوی» در مدارس در حال اجرا است که هدف آن پاسداشت و نکوداشت ورزش پهلوانی و انجام مواسات و همدلی در میان دانش‌آموزان است.

خانم شهرآزادفر با اشاره به این‌که امروز در این جشن شماری از دانش‌آموزان چند حرکت از ورزش باستانی را انجام دادند، افزود: در بخش همدلی و نیکوکاری نیز دانش‌آموزان، جشن گلریزان برپا کردند و کمک‌های مالی خود را به دانش‌آموزان نیازمند‌به‌توجه مانند نابینایان و کم‌بینایان، ناشنوایان و کم‌شنوایان، کودکان اوتیسم و بیمار اهدا کردند.

او اضافه کرد: افزون بر ۳۶۰ دانش‌آموز دبستان، معلمان و کارکنان مدرسه نیز در این جشن و اهدای کمک سهیم بودند و نیک‌اندیشان و نیکوکارانی از جامعه نیز در این گلریزان شرکت کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم در این آیین به خبرنگار صداوسیما گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه اصلی ما در مدرسه‌ها است که در آن به ساعت‌های عبادی اخلاقی، اجتماعی سیاسی، تربیت اقتصادی، تربیت اجتماعی و تربیت زیستی و تربیت بدنی در مدرسه تأکید شده است.

غلامحسین مهران‌پور افزود: کار زیبای امروز دانش‌آموزان مدرسه شاهد شهدای دانش آموز بوشهر در راستای این تربیت‌های ششگانه است و کمک به دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه، نمادی از تربیت‌های اجتماعی است و ما تلاش می‌کنیم تا با انجام این برنامه‌ها یک شهروند خوب برای آینده ایران پرورش دهیم.

 

<div id="video-display-embed-code_10824708"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4161214/10824708?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما