شناسهٔ خبر: 65200101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وجود ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در خراسان جنوبی

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از وجود ۳۳ هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر در خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

وجود ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نوفرستی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ۴ هزار جانباز در خراسان جنوبی داریم و امور مربوط به بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن، فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان در این مجموعه دنبال می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت ستاد امور ایثارگران در همه دانشگاه‌ها افزود: ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در استان داریم که این خانواده‌ها صاحبان اصلی این انقلاب هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مشاور امور ایثارگران دارند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای پیگیری امور خود به این مشاوران مراجعه کنند.
نوفرستی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال و خود اشتغالی امسال به نحو احسن ارائه شده است، افزود: هم اکنون نیز می‌توانند افراد نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی گفت: امسال قریب به هزار نفر تبدیل وضعیت استخدامی شده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: بخشی از جانبازان تحت پوشش بیمه نیرو‌های مسلح هستند و بخشی نیز تحت پوشش بیمه دی هستند و اگر مدرکی در حوزه درمان خود دارند، می‌توانند به پزشکان معالج طرف قرارداد مراجعه کنند و در خصوص درمان خود اقدام کنند.

نظر شما