شناسهٔ خبر: 67994890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان:

پیام واحد رهبران مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است

قم- رییس مجمع علمای مسلمان لبنان گفت: این روزها وقتی اسراییل سلاحش را به سمت فرماندهان مقاومت نشانه بردمقام معظم رهبری و رهبران مقاومت این پیام را صادرکردند که دشمن اسراییلی پابرجا نمی ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ غازی حنینه پنجشنبه شب در اجتماع منتظران منتقم در مسجد مقدس جمکران که با هدف خون خواهی شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، با اشاره به اینکه فلسطینیان برای آزادی وطن و کشورشان خون ها نثار کرده اند، اظهار کرد: دنیا شاهد بود در ۱۰ ماه گذشته هزاران نفر از مردم بیگناه غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند و در تازه ترین جنایات این رژیم سفاک، شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، شهید فواد شکر رهبر مبارز حزب الله لبنان و یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه خدا تقدیر کرد اسماعیل هنیه در زمین جمهوری اسلامی شهید شود، گفت: امروز میلیونها ایرانی برای تشییع این شهید مجاهد به خیابان آمدند و به امامت رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای بر پیکر وی نماز خواندند.

رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان با تاکید بر اینکه در این تشییع باشکوه وحدت بین شیعه و سنی به نمایش درآمد، ابراز کرد: دشمن آمریکایی و اسراییلی فتنه های زیادی برای ایجاد تفرقه و تنفر بین سنی و شیعه برپا کردند ولی امروز دنیا دید ما امت واحده هستیم.

شیخ غازی حنینه ضمن انتقاد از برخی کشورهای عربی که به ملت فلسطین ظلم کردند، گفت: خداوند برای این مردم تقدیر کرد که محور مقاومتی از عراق، یمن و لبنان شکل بگیرد و به جمهوری اسلامی ختم شود.

وی افزود: در دو روز گذشته وقتی اسراییل سلاحش را به سمت فرماندهان مقاومت نشانه رفت، مقام معظم رهبری، شیخ حسن نصرالله، بدرالدین حوثی و نایب رییس دفتر حماس در جواب آن پیام واحدی را صادر کردند که این دشمن اسراییلی پابرجا نخواهد ماند و هر چه قدر هم زمان طول بکشید، در پایان وجود ننگین اسراییل از زمین فلسطین محو خواهد شد.

رئیس مجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همان کشوری است که آغوشش را بر روی فلسطین و رهبران آن باز کرد، گفت: این کشور با تمام توان از حماس، جهاد اسلامی و حزب الله لبنان حمایت کرده و مقابل جبهه کفر آمریکایی اسراییلی ایستاده است.

وی ادامه داد: امروز لبنانی ها و فلسطینی ها، سنی و شیعه در کنار هم با دشمن اسراییلی مبارزه می کنند. چرا که سرنوشت همه ما یکی است و یقین داریم به اذن خداوند بین ما و پیروزی فاصله کوتاهی است.

نظر شما