شناسهٔ خبر: 65154458 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نخستین تریلر فیلم ددپول 3 با نام Deadpool & Wolverine منتشر شد + ویدیو

اولین نگاه از ورود ددپول به MCU

صاحب‌خبر -

در جریان مسابقه Super Bowl امسال از اولین تریلر فیلم ددپول 3 با نام رسمی Deadpool & Wolverine رونمایی شد.

قسمت سوم ماجراجویی‌های «وید ویلسون» یا همان «ددپول» بعد از شش سال از قسمت دوم از راه رسیده و او این بار در فیلم ددپول 3 به سبک خاص و دیوانه‌وار خود می‌خواهد وارد دنیای سینمایی مارول شود. این بار نه‌تنها رایان رینولدز را دوباره در نقش مزدور پرحرف می‌بینیم، بلکه هیو جکمن نیز هفت سال بعد از فیلم Logan دوباره در نقش «لوگان هاولت» یا «ولورین» ظاهر می‌شود.

همانطور که در برخی از گزارش‌ها و لیک‌ها نیز دیده بودیم، سازمان TVA‌ نقش مهمی در داستان ددپول 3 دارد و عامل اصلی ورود ددپول به دنیای مارول است. اتفاقا متیو مک‌‎فدین، بازیگر محبوب سریال Succession که برای نقش «تام وامبزگنز» توانست دو جایزه امی و یک گلدن گلوب کسب کند، در نقش یکی از ماموران این سازمان با نام «پارادوکس» ظاهر خواهد شد.

تقریبا تمام دوستان ددپول در فیلم‌های قبلی نیز بازگشته‌اند، از جمله مورنا بکرین در نقش «وانسا»، کرن سونی در نقش «دوپیندر»، راب دلینی در نقش «پیتر»، لزلی اوگمز در نقش‌ «ال نابینا»، بریانا هیلدبرند در نقش Negasonic Teenage Warhead و اسفتن کپیچیچ در نقش Colossus. از دیگر حضورهای جالب این فیلم می‌توان به ارون استنفورد در نقش Pyro اشاره کرد که آخرین بار در فیلم X-Men: The Last Stand ظاهر شده بود، و همچنین جنیفر گارنر در نقش Elektra که در فیلم‌های Daredevil و اسپین آف آن یعنی Elektra حضور داشت.

ضمنا از اولین پوستر Deadpool & Wolverine نیز رونمایی شد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

نخستین تریلر فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو نخستین تریلر فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

فیلم Deadpool & Wolverine در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

چرا بازی‌هایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو

نظر شما