شناسهٔ خبر: 65119708 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فروش کلی بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 مشخص شد

هیچ چیزی جلودار این دو بازی نیست / insider-gaming

صاحب‌خبر -

تیک-تو مثل همیشه در کنفرانس مالی خود به فروش بازی های جی تی ای ۵ (GTA 5) و Red Dead Redemption 2 اشاره کرد که همچنان در بازار جهانی عملکرد خوبی دارند.

بنابر گزارش تیک-تو بازی GTA 5 تاکنون ۱۹۵ میلیون نسخه فروش داشته و در واقع از سه ماه گذشته ۵ میلیون نسخه دیگر از آن توسط بازیکنان خریده شده است. فروش کلی Red Dead Redemption 2 نیز به ۶۱ میلیون نسخه رسیده تا فرانچایز رد دد به صورت کل ۸۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. انتظار می‌رود تا زمان عرضه جی تی ای ۶، GTA 5 و رد دد ردمپشن ۲ به فروش خوب خود ادامه دهند. 

تیک-تو همچنین به این نکته اشاره کرد که فروش سری بازی جی تی ای به صورت کلی به ۴۲۰ میلیون نسخه رسیده است و بازی GTA V سریع‌تر از هر سرگرمی دیگری به فروش ۱ میلیارد دلاری تا به امروز دست پیدا کرده است. این بازی همچنین به پرفروش‌ترین عنوان ایالت متحده آمریکا طی ۱۰ سال گذشته چه از نظر واحد فروش و چه از نظر دلاری تبدیل شده است.

بازی GTA 5 بازی GTA 5

بازی Red Dead Redemption 2 هم مقام دومین بازی پرفروش طی ۶ سال گذشته در ایالات متحده آمریکا را چه از نظر واحد فروش و چه از نظر دلاری کسب کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که تریلر GTA 6 بالاخره ماینکرفت را پشت سر گذاشت و حالا رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ صنعت ویدئو گیم نیز اختیار این بازی و راکستار قرار دارد. 

راکستار در حال حاضر روی بازی GTA 6 کار می‌کند که در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و احتمالا نسخه پی‌سی با یک سال تاخیر در دسترس قرار می‌گیرد.

بررسی بازی جوخه انتحار

فروش کلی بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 مشخص شد - ویجیاتو فروش کلی بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 مشخص شد - ویجیاتو insider-gaming

نظر شما