شناسهٔ خبر: 65094721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقال دانش و یافته‌ های تحقیقاتی به ۹۰۰ بهره‌ بردار در شهر نور

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور از انتقال دانش و یافته‌ های تحقیقاتی به ۹۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای دی تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هادی باقری با اعلان اینکه هدف ترویج کشاورزی، رسیدن کشاورزی به سطح مطلوب و ارتقاء سطح زندگی کشاورزان است، گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون ۹۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان نور با حضور در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی از دانش و یافته‌های تحقیقاتی بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور با اشاره به اینکه برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌ها موجب می‌شود بهره برداران از طریق آشنائی با پژوهش و فناوری بتوانند به صورت کاربردی با افزایش تولید و کاهش هزینه و کسب درآمد بیشتر سطح زندگی خود و خانواده را فراهم کنند، افزود: در این مدت ۱۸ کارگاه آموزشی مزرعه‌ای با حضور ۳۲۰ بهره بردار، ۲۱ کلاس آموزشی با حضور ۳۵۰ بهره بردار و ۱ مورد بازدید ترویجی با حضور ۳۰ نفر در روستا‌های تحت پوشش مراکز ۵ گانه این شهرستان برگزار شد.

وی آموزش انفرادی و چهره به چهره با شرکت ۲۵۰ بهره بردار و ۲ مورد نشست تخصصی با حضور ۲۳ نفر را از اقدامات آموزشی و ترویجی این مدیریت و مراکز ۵ گانه این شهرستان از ابتدای دی ماه امسال تاکنون برشمرد.

نظر شما