شناسهٔ خبر: 65069614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از مزارع بابل

مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از مزارع بابل بازدید کرد، این شهرستان به عنوان دومین تولیدکننده سبزی در استان با سطح زیر کشت ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار است.

صاحب‌خبر -

بازدید مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از مزارع بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از بازدید مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از پروژه افزایش تولید سبزی این شهرستان خبر داد.

محسن آهنگری گفت: حسین اصغری مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از مزارع سبزیکاری و پروژه افزایش تولید سبزی در شهرستان بابل بازدید کرد..

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل با بیان اینکه این شهرستان به عنوان دومین تولیدکننده سبزی در استان با سطح زیر کشت ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار است، به پیگیری مشکلات سبزیکاران، ایجاد تشکل سبزی کاری، برگزاری دوره‌های آموزشی و تأمین بذور اصلاح شده در جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی و ترویجی، ایجاد بستر مناسب جهت شرکت سبزیکاران پیشرو در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های عرضه مستقیم سبزی در میادین شهرداری تهران و ایجاد صنایع بسته بندی سبزیجات تأکید کرد.

آهنگری گفت: مقرر شد به منظور ارتقاء دانش فنی و تجربیات کارشناسان مرتبط و سبزیکاران پیشرو این شهرستان، ضمن تامین یک دستگاه پشته کار سبزی جهت کلاس‌های ترویجی، بازدید از مزارع سبزیکاری سایر استان‌ها صورت گیرد.

نظر شما