شناسهٔ خبر: 65059225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکسیناسیون رایگان دام در رزمایش جهاد دامپزشکی مازندران

همزمان با اعزام ۱۱ گروه جهادی، واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۲هزار راس دام سبک و سنگین، سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی و آموزش بهره برداران امروز انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل دامپزشکی مازندران در دومین رزمایش جهاد دامپزشکی گفت: واکسیناسیون رایگان دام در قالب دومین رزمایش جهاد دامپزشکی مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار "شهدای راه قدس" در ۴ روستای منطقه کم برخوردار بهنمیر شهرستان بابلسر انجام می‌شود.

حمزه آقا پور کاظمی افزود: آموزش بهره برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام از دیگر اهداف این رزمایش جهادی است.

وی  در آیین رزمایش جهادی دامپزشکی با بیان اینکه تمامی بیماری‌های احتمالی دام و طیور با اقدامات پیشگیرانه تحت کنترل است، گفت: در سال جاری بیش از ۱۷ میلیون خدمات رایگان دامپزشکی ارائه شد.

آقاپور کاظمی با بیان این که همواره دانشجویان جهادی دامپزشک کمک کار در پیشگیری از بیماری‌های دامی در مناطق محروم هستند، گفت: همه این اقدام برای کنترل بیماری در جمعیت دام عشایری استان مازندران است.


وی بر لزوم پیشگیری از بیماری‌های احتمالی دامی در بین جمعیت دامی مناطق محروم استان تاکید کرد و بیان داشت: در این رزمایش جهاد گران جهاد کشاورزی و سپاه کربلا مازندران، ستاد فرمان حضرت امام همکاری همه جانبه دارند.

نظر شما