شناسهٔ خبر: 65092840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تردد وسایل نقلیه از محور شمال به جنوب چالوس «ممنوع» شد

نجمه محمودی‌نیا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی «ممنوع» است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌ها، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران ـ شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۳،۱۲،۱۱ حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء، حدفاصل پلور تا گزنک، محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و شهر فیروزکوه ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا یادآور شد: همچنین در آزادراه قزوین ـ رشت محدوده یوزباشی چای و حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و محدوده‌های آبیک و محمدیه، آزادراه تهران ـ قم محدوده‌های عوارضی اول و قیصرآباد ترافیک سنگین گزارش شده است.

انتهای پیام

نظر شما