شناسهٔ خبر: 65091582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترافیک سنگین در جاده‌ های چالوس، هراز و سوادکوه

مدیریت راه های کشور اعلام کرد: جاده چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی مسدود و جاده های هراز و سوادکوه از ترافیک سنگین برخوردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و نیز محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه با ترافیک سنگین مواجه است

همچنین در آزاد راه تهران – شمال محدوده تونل‌های شماره ۱۱، ۱۲ و ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء، حدفاصل پلور تا گزنک، محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو نیز با  ترافیک سنگین مواجه است. 

وهمچنین ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و شهر فیروزکوه نیز مشاهده می شود.

رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌ کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

با توجه به گرم شدن هوا، رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه و سقوط بهمن در این جاده وجود دارد، مسافران از سفر‌ های غیر ضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سواد کوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما