شناسهٔ خبر: 64572571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش راهداران برای برف روبی جاده چالوس و هراز

راهداران مازندران درتلاش هستند با برف روبی و نمک پاشی در جاده های چالوس و هراز، تردد خودروها را که بر اثر بارش برف با مشکل مواجه شدند تسهیل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جاده های مازندران نشان می‌دهد، تمامی محورهای کوهستانی استان اکنون با بارش برف و ترافیک نیمه سنگین خودرویی مواجه هستند.

سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده بود با بارش باران در مناطق جلگه ای و ساحلی و بارش برف در مناطق کوهستانی همراه بود و منجر به انسداد مقطعی برخی جاده‌های کوهستانی و گرفتار شدن تعدادی خودروها در جاده های اصلی و فرعی شد

اداره  کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد برف روبی ونمک پاشی در محورهای برفگیر استان از دیشب آغاز شده است و تاکنون در چند نوبت با نمک پاشی و برف روبی در مسیر جاده اصلی مانع از بسته شدن سطح جاده شدند.

این اداره از رانندگان در این مسیر کوهستانی خواست با توجه به لغزنده بودن جاده، با سرعت مطمئن تردد کنند و تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

 

<div id="video-display-embed-code_10670686"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4120115/10670686?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما