شناسهٔ خبر: 64846459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد

تداوم تلاش برای بازگشایی ۳۰ روستای در محاصره برف آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده‌ا و تاکنون راه روستایی راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده است و بازگشایی مسیر بقیه روستاها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک به طور مداوم مسدود می‌شود، بی‌وقفه در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _شنبه هفتم بهمن_ از برفی بودن تمامی محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی خبر داد و بر امتناع از تردد بدون زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد.

وی افزود: بارش برف در حال حاضر در تمامی مسیرهای اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیرهای شمال استان ادامه دارد و رانندگان باید با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر کرده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی سراسر استان هستند، گفت: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده‌اند و تاکنون راه روستایی ۲۰ روستا بازگشایی شده است و بازگشایی مسیر بقیه روستاها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک به طور مداوم مسدود می‌شود، بی‌وقفه در حال انجام است.

وی یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس بگیرند.

نظر شما