شناسهٔ خبر: 64844266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی ممنوع

با وجود بارش برف تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از برفی بودن کلیه محور‌های ارتباطی استان خبر داد و با بیان اینکه تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان جریان دارد، بر امتناع از تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد. 
 
 ایرج دست نشان افزود: بارش برف در حال حاضر در کلیه مسیر‌های اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیر‌های شمال استان ادامه دارد و رانندگان می‌بایست با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر نموده و از سفر‌های غیرضروری اجتناب نمایند. 
 
وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محور‌های روستایی سراسر استان هستند،  افزود: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده و تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی روستا‌ها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک مسدود می‌شود، بی وقفه در حال انجام است.
 
این مقام مسئول یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایند

نظر شما