شناسهٔ خبر: 64771993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توزیع عادلانه امتیازات ورزشی و حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان، ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی (ع) روز مرد و پدر، گفت: به‌نظرم معدل سلامت در میان جامعه ورزشکاران بیشتر از سایر طیف‌هاست و باید هم باشد، در این صورت معدل تعقل و عقلانیت نیز بیشتر خواهد بود چرا که گفته شده عقل سالم در بدن سالم است.

وی جامعه ورزشکاران را الگوی همگان دانست و افزود: یکی از بهترین جا‌هایی که می‌توانیم ثلث ارث را مصرف کنیم تهیه یک زمین یا امکانات ورزشی است که امروز از لازم‌ترین مسائل بوده و یک عبادت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: جامعه ورزشکاران مازندران به‌ویژه از یک سطح و تراز ارزشی بالاتری برخوردار هستند، گفت: ما اینجا به اندازه ۱۷ استان قهرمان داریم، هم در حوزه قهرمانی ورزشی و هم قهرمانی ارزشی، بیش از ۲۰ قهرمان ما از مسابقه با رژیم آدم‌کش صهیونیست جنایت‌کار خودداری کردند و حاضر شدند در حوزه ورزش تنزلی داشته باشند تا در حوزه ارزش نام‌آوری و مدال‌آوری داشته باشند.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید مسئولان و خیرین به جامعه بانوان در کنار آقایان توجه داشته باشند، قسمت جانبازان هم افتخارات خوبی را در حوزه ورزش برای ما آفریده است.

این مسئول تاکید کرد: از مازندران باید وزیر کشاورزی و وزیر ورزش انتخاب شود چرا که در هر دو بخش قطب هستیم، حال که وزیر نداریم باید به استعداد‌های درخشان استان توجه داشته باشند.

وی خواستار توزیع عادلانه امتیازات، حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد و گفت: دستگاه‌ها سهم یک درصدی اعتبارات عمرانی ورزشی را فراموش نکنند، جذب قهرمانان ملی باید مورد تاکید جدی باشد، تجهیزات ورزشی قهرمانان حتما تامین شود و بیمه اجتماعی مربیان ورزشی مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: الحمدالله در دولت رئیسی بسیاری از طلب‌های ناجیان غریق تسویه شد، اما باید بیشتر توجه شود، حامیان مالی تیم‌های ورزشی در لیگ کشور، استان و شهرستان‌ها باید همت بیشتری داشته باشند و دفاتر هیات‌های ورزشی جامعه خیرین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان داشت: همکاری همه نهاد‌ها و ادارات با این جامعه فرهیخته، فداکار، باهمت، ارزشمدار و قهرمان ضرورت دارد.

نظر شما