شناسهٔ خبر: 61261322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیر از بانوان موفق و محجبه در ساری

همایش تقدیر از بانوان محجبه و موفق ۲۰ نهاد دولتی مازندران در ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تقدیر از بانوان موفق و محجبه در ساریبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه ۲۵ کربلا مازندران گفت: در هفته‌ای که بنام عفاف و حجاب نامگذاری شده است سالن همایش اهل بیت ساری میزبان بانوان موفق و محجبه استان است.

او افزود: این مراسم با همکاری سپاه ۲۵ کربلا، بسیج اقشار، استانداری و دفتر نماینده مقام معظم رهبری برگزار شده و در آن از بانوان محجبه و موفق ۲۰ نهاد دولتی برای تجلیل دعوت به عمل آمده است.

سردار برسلانی با بیان اینکه تجلیل از این بانوان باعث می‌شود که آن‌ها در جامعه روحیه مضاعف برای زندگی داشته باشند گفت: روحیه مضاعف باعث می‌شود این بانوان مبلغ خوبی برای ترویج حجاب در جامعه باشند و ما را در انجام این وظیفه همراهی کنند.

آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه بانوان محجبه در دوران حاضر در جامعه، جهاد عفاف و حجاب دارند گفت: حجاب صیانت از طهارت باطنی است، کسانی که مردم را به فرهنگ عریانی و بی بند باری دعوت میکنند به شیاطین متصل هستند.

او با بیان این که شیاطین انسان را به مرزشکنی و حرمت شکنی می‌رسانند افزود: حریم و حدود خدا را باید رعایت کنیم، تعالی خانواده در گرو فرهنگ اسلامی است و ما باید دعوت خدا را بپذیریم تا بتوانیم دعوت غیر خدا را رد کنیم.

 

نظر شما