شناسهٔ خبر: 64767535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندران به اندازه ۱۷ استان قهرمان ورزشی دارد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران جامعه ورزشکاران را الگو دانست وگفت: مازندران به اندازه ۱۷ استان قهرمان ورزشی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام جواد (ع) و تبریک سالروز میلاد امام علی (ع) روز مرد و پدر، افزود: معدل سلامت در میان جامعه ورزشکاران بیشتر از سایر طیف‌ها است.

آیت الله محمدی لائینی جامعه ورزشکاران را الگوی همگان دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین جاهایی که می‌توانیم ثلث ارث را مصرف کنیم تهیه یک زمین یا امکانات ورزشی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: جامعه ورزشکاران مازندران به‌ویژه از یک سطح و تراز ارزشی بالاتری برخوردار هستند، گفت: مازندران به اندازه ۱۷ استان قهرمان دارد و بیش از ۲۰ قهرمان ما از مسابقه با رژیم آدم‌کش صهیونیست جنایت‌کار خودداری کردند.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید مسؤولان و خیرین به جامعه بانوان در کنار آقایان توجه داشته باشند و علاوه بر این ورزش جانبازان هم افتخارات خوبی را در حوزه ورزش برای ما آفریده است.

این مسؤول تاکید کرد: از مازندران باید وزیر کشاورزی و وزیر ورزش انتخاب کنند چرا که در هر دو بخش قطب هستیم و حال که وزیر نداریم باید به استعدادهای درخشان استان توجه داشته باشند.

وی خواستار توزیع عادلانه امتیازات، حمایت همه‌جانبه جامعه استانی از ورزشکاران شد و گفت: دستگاه‌ها سهم یک درصدی اعتبارات عمرانی ورزشی را فراموش نکنند و از سوی دیگر جذب قهرمانان ملی باید مورد تاکید جدی باشد، تجهیزات ورزشی قهرمانان حتماً تأمین شود و بیمه اجتماعی مربیان ورزشی مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: الحمدالله در دولت رئیسی بسیاری از طلب‌های ناجیان غریق تسویه شد اما باید بیشتر توجه شود، حامیان مالی تیم‌های ورزشی در لیگ کشور، استان و شهرستان‌ها باید همت بیشتری داشته باشند و دفاتر هیأت‌های ورزشی جامعه خیرین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما