شناسهٔ خبر: 64738145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طی ۹ ماهه امسال؛

بیش از ۴۰ هزار مددجوی کمیته امداد مازندران از خدمات درمانی بهره‌مند شدند

۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان مازندران در ۹ ماه سال‌جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان در ۹ ماه سال‌جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

سید موسی عمادی ترکامی، افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج ،خاص و زمین‌گیر است.

️معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت درنه ماهه سال۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

️وی افزود: ۳ هزار و ۵۳ بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک،  بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می‌شود.

️عمادی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲ هزار ۵۳۶ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای هزار و ۹۰۳ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

وی افزود: در ۹ماهه سالجاری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و مبلغ ۲ میلیارد و۱۱۲ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.

عمادی افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در۹ ماه سالجاری۱۶۷ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

️وی بیان داشت: ۱۳۵۰مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

عمادی گفت: دراین ۹ ماه دو میلیارد و۹۵۵میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما