شناسهٔ خبر: 64670511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی، از اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ حیدر بابائی با اشاره به اینکه این طرح در اجرای برنامه های شورای اجتماعی کشور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به مرحله اجرا در می آید.

وی اظهار داشت: پلیس در نظر دارد با اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله برگزاری کلاس‌های آگاه سازی و آموزشی چهره به چهره پیشگیری از اعتیاد،ارائه خدمات مشاوره و مددکاری در مناطق حاشیه نشین و مناطق در معرض جرم و مناطقی که بیشترین فراوانی جرم را در سطح استان دارند سعی در کنترل و کاهش جرم در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس بر این باور است که با آگاه سازی افراد و تغییر در شیوه‌های رفتاری آرام آرام آسیب‌های فردی کاهش می‌یابد، گفت: موضوعات خشونت، نزاع، راهکارهای پیشگیری از طلاق و آسیب شناسی اعتیاد از اهم برنامه‌های پلیس در اجرای این طرح است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه مستلزم هماهنگی و مشارکت آحاد جامعه است، تصریح کرد: از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان و مردم نهاد و شهروندانی که می‌توانند با پلیس در جهت کاهش آسیب در جامعه موثر باشند استقبال می‌کنیم.

نظر شما